Tema: Re: Z-Nation
Autorius: trans
Data: 2014-10-30 14:35:34
pirma serija silpniausia, pagal rekomendacija paziurejau, po to truko 4
dienu pauze, paskui vienu ypu visas kiek buvo - negalejau atsitraukt :)
na ir dar nauja serija pries kelias dienas. Taip, serialas su kiekviena
serija gereja ir herojai niekuo neprastesni nei TWD. Del banalumo, tai
ir yra realizmas. TWD bando buti nebanalus, pastoviai ishsukt kazka
nenuspejama, bet del to ir kiauras, nes heroju elgesys nelogiskas ir
kvailas. Nesupraskit manes neteisingai, as ziuriu TWD nes man idomu, bet
su draugeliu pastoviai turim peno aptart matytas nesamones. Aisku reikia
is kazko isspaust filma, juk realybej nuo tokiu letu zombiu zmonija butu
issivalius per 2 savaites.