Tema: Re: The Giver 2014
Autorius: fliks
Data: 2014-10-11 19:33:00
Buvau radęs šio filmo 2008-ųjų metų scenarijų (pagooglinus, jis dar
tebėra), rašytą Jonathan'o Nolan'o. Kiek žiūrėjau jo trailerių, peršasi
išvada, kad padariau klaidą, nekantraudamas jį perskaitęs - kiek jį
pamenu, viskas atitinka :) Kita vertus, skaityti jį labai patiko ir bus
proga pamatyti jo išpildymą.