Tema: Re: Lošėjas (Gambler)
Autorius: md
Data: 2014-10-05 20:53:06
On 03/10/14 22:23, Trolis wrote:

> Na filmas kandiduoja į mindfuckerius.
> Gana mažai teatrališkos vaidybos - pliusas
> Visai patiko darbas su garsu. Deja kino teatre tai man suskambėjo per
> stipriai.
> Kino kameros darbas irgi visai patiko, parinkti pagrindiniai aktoriai.
>
> buvo krūvos nelogiškumų, kurie man užkliuvo, bet nebūtinai jie užklius
> ir kitiems :)
>
> Filmui duočiau 7/10, antrą kartą nežiūrėčiau, bet kaip lietuvišką
> pažiūrėt gal ir galima, nemačius. Tiesa- kinoteatre žiūrėt nelabai
> patiko, todėl žmona šį filmą žiūrės namuose.

Uz vaidyba didelis didelis pliusas, taip pat uz aktoriu parinkima.
Taciau jeigu tai moraline drama - tai linija neispletota, dialogai gana
skurdus ir t.t.
Jeigu tai veiksmo filmas tai veiksmo kaip ir pakako, bet kartais
apimdavo jausmas, kad ziuriu dokumentini filma.
Daug priekaistu montavimui - pradzia gana ilga, o pabaiga isviso
nutruksta tik isibegejusi. Tuo tarpu kaikurios scenos akivaizdziai
istestos, kad ir tas kameros sukimasis aplink pagr. veikeja aiksteleje.
Ta prasme, neislaikomas filmo ritmas. Kaikurios scenos abejotino
reikalingumo - pvz. sudauzo Opeli, bet i nauja masina taip ir neperseda.
Muzikos as ten neisgirdau, tik garso efektus.
Operatoriaus darbas irgi tiesiog geras, bet ne puikus. Slow motion
efektai kaikur labai vyke, kaikur tiesiog bereikalingi.
Kaip filmas iamzinantis Lietuvos dabarti ir pristatantis musu sali
uzsienyje - be galo vertingas.