Tema: Re: Edge of Tomorrow (SPOILERIAI !!!)
Autorius: kitas
Data: 2014-09-18 20:38:07
Tai tas exmokslininkas viska suzinojo is ritos vratasky gal su ja ir megino
visus budus :) juk jinai buvo uzsikretusi ta pacia liga ir pas ja buvo tie
regejimai tai matyt ir papasakojo mokslininkui viska kas ten kaip atrodo.

labiausiai man nesueina pats filmo galas. jisai teleportavosi atgal I
lektuva. jeigu jisai persikele atgal tai ivykiai dar nebuvo ivyke bet kaip
jie tenais subonbardavo ta omega taip ir nesupratau.

"Niko"  parašė naujienų news:lvehkb$hfu$1@trimpas.omnitel.net...

sakau gi, kad kiti nichuja nieko neatsimena

---