Tema: Re: Transcendence (2014)
Autorius: bat0nas
Data: 2014-07-15 15:21:10
Man tai liuksinis filmas. Toks neatrodo, kad būtų megabiudžetinis. Bet toks
su mintimi, verčiantis susimąstyti kaip ir sakai.

Dedu jam tokį patį riebų pažymį, kaip ir The Thirteenth Floor (1999;
http://www.imdb.com/title/tt0139809/)

"trans"  wrote in message news:lq2sq8$9td$1@trimpas.omnitel.net...

ir dar IMDB reitingas tragiskai zemas kaip tokiam filmui.
http://www.imdb.com/title/tt2209764/
Kiek paskaiciau komentarus zmones jauciasi labai ismanantys kompuose ir
jiems uzkliuva filmo realizmas. Bet manyciau nepamate kitu dalyku kurie
vercia susimastyti. Vertinu 8.5.