Tema: Re: prasymas rekomenduoti filmu
Autorius: monbazillac
Data: 2013-12-22 20:04:20
Dweller, del to treciojo itraukimo i "sarasa" pats siek tiek abejojau,
nes lyg ir truputi iskrenta is mano klausimo konteksto, nebent tik
atitinka ta "culture clash" tematika. O pats filmas labai patiko,
keista, kad apie ji tiek mazai viesoje erdveje buvo girdeti. Esme -
jaunas pakistanietis, patekes i new yorka, daro karjera, ir viena is
filmo asiu - kaip stiprus yra stereotipai musu kasdienybeje ("barzdotas
arabas=teroristas"), ir is to kylancios situacijos. Susiziurejo su
dideliu malonumu.

Ir dekui uz rekomendacijas, tuoj skaitysiu apie minetus filmus :).