Tema: Re: Homeland - s03e01 katik isejo ;)
Autorius: Exx
Data: 2013-09-26 15:17:18
tai taip, visai neseniai suziurejau Sherlok, 2 sezonus per viena sestadieni
(seriju ten nedaug). Bet vertejo, nesigailiu praleisto laiko. As paskutiniu
metu pastebiu, kad pradejo "mazeti" serialai, t.y. ka anksciau kaip
standarta kale po >20 seriju i sezona, dabar jau dazniau mazdaug 8-16 seriju
variancijos. Galvojau xebryte i kokybe labiau taiko, bet kad nepastebejau :(