Tema: Re: Cloud atlas
Autorius: bat0nas
Data: 2012-12-08 10:48:27
Jei meilės romanas spaudoje, kritikos straipsniuose, plakatuose,
trailer'iuose bus reklamuojamas, kaip bojevykas - taip, statistinis*
žiūrovas ir eis į jį kaip į bojevyką.

*(tas, kuris tiesiog eina į kiną pagal reklamą, o tokių manau - beveik visi)

Man atrodo nesupranti kame kampas ir ką mes (nusivylę tuo filmu) bandome
pasakyti.

Cloud Atlas reklamoje nebuvo pasakyta "filmas pagal nuobodžią novelę".
Cloud Atlas reklamoje buvo pasakyta "o pabaigoje „nurauna stogą"
atskleisdami netikėtas jų tarpusavio sąsajas".

Paklausk mačiusių tą filmą: keliems iš jų nurovė stogą.

Apie tai eina šneka.

Novelė yra novelė ir tikiu, kad ji nuostabi. Tokia pat, kaip ir pats filmas.
Tik gal reikėjo filmo autoriams truputi paimprovizuoti novelę ir padaryti
filmą dar puikesniu (t.y. vis tik susieti tas istorijas stogą raunančiomis
sąsajomis).

Sėkmės!!!

"MumZer"  wrote in message news:k9tvt0$i5$1@trimpas.omnitel.net...

Tai supratau, kad tu eidamas žiūrėti filmo pagal meilės romaną tikiesi
bojevyko?

Knygos autorius beje nesusifakapino. Kaip ir filmo.
Pripažink, kad nesupratai filmo ir tiek :D