Tema: Re: Gal galėtumėt keletą filmų 50mečiui parekomenduoti
Autorius: ROOTS
Data: 2012-09-05 16:07:43
Vairuojant reikia I kelia ziuret, o ne filmus.

"Jornada Del Muerto"  wrote in message

Siaip jei uzsiimama veikla kazkokia, pvz. vairuojama ir ziurima filma
nepatarciau JOKIU veiksmo filmu, kur reikia intensyviai ziureti, nes po to
pasekmes gali but liudnos, avarija ir pan... Geriau tada serialai, kur gali
retkarciais dirstelt, o pagrinde reikia klausyti ka sneka, kur siuzetas
istemtas... Cia pagal save sakau, nes buna kartais dirbdamas ar kazka
veikdamas uzsidedu ka nors tokio, kas neprikaustytu istisai ziureti i
ekrana.

JDM.