Tema: Re: Periodinis klausimas: LOTR / Matrix scena
Autorius: Name
Data: 2012-04-11 20:27:22
Speju
"The Lord of the Rings filmu serijos" rezisierius ar prodiuseriai
rimtai ne nesvarste/ne nesikreipe i
"The Matrix filmu serijos" rezisierius ar prodiuserius
del "tokio leidimo" panaudoti personaza "Agent Smith" kokiems nors tikslams
susijusiems su
"The Lord of the Rings filmu serija".
Nes manau nei vieni nei kiti nera susipyke su sveiku protu, kad rimta forma
prasytu "tokio leidimo", o kiti kad noriai duotu.