Tema: Re: rekomenduokit serijalu
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-03-14 15:48:47
Cia kaip draugelis viens pas mane atejo ir ziurime Aliens 2 atrodo, na kazkuri is aliens, o jis 3 valandu ilgio kazkur ir sito nepasiziurejome, na ir filmas dar ne neipusejo draugeliui jo drauge skambina, kad gryztu namo, o tas ok va filmas jau i pabaiga tai neuzilgo varysiu :) po kurio laiko vel skambina ir vel zada, kad greitai grys, o po to sumastau paziureti kiek dar to filmo liko, ziuriu pagaliau iki puses daziurejome :)