Tema: Re: zero 2
Autorius: Kęstas
Data: 2011-11-27 00:13:01
na, gal mano pavyzdžiai ir ne visai vykę, bet tavo pavyzdys su maistu tikrai negeresnis ;)
o dėl netflix... na, racioanalizavimas tai. mes susigalvojame pateisinimus savo silpnybėms. net rimti nusikaltėliai (pirataujančiųjų prie tokių nepriskiriu ;)) dažnai tiki, jog gyvena dorą gyvenimą. tai yra gerai išstudijuotas fenomenas.
pagalvok pats: netflix neduos filmų už dyką. aišku, tokie kaip tu ar aš juo naudosis, bet tokių kaip tu tarp pirataujančių Lietuvoje yra mažuma. bet ir didelė tos mažumos dalis, net neabejoju, susigalvos kitą priežastį, kodėl jų įprotis (nors vis dažniau tai jau kone impulsas - kaip cigaretė rūkančiam ;)) yra geresnis už tą netflix. aišku, jeigu būtų agresyvi lietuviška reklama tokio serviso, reikalai greičiausiai pagerėtų, bet realiai ne čia sprendimas... nieko nebus, kol nebus visuomeninio pasmerkimo ir suvokimo, o ne nesąmoningų ir nesibaigiančių aiškinimų, kodėl vogti yra teisinga, nes kitaip bus vagiama iš mūsų pačių ir t.t. ir pan. aišku, ir įpročiai filmų vartojimo dabar sparčiai genda, žmonės vis labiau įjunka į tą lengvai pasiekiamą širpotrebą, poreikiai vis didesni, o paimama iš to vis mažiau. tai kai kam jau tarytum liga - pirma siunčiasi, paskui žiūri, o tik po to galvoja, ar buvo verta. filmai irgi iš esmės tie, kurie sukasi kinuose, nes jie torentuose visada lengviausiai pasiekiami. žodžiu, kaip pasakytų biurokratai, formuojasi ydingi kino produkcijos vartojimo įpročiai. aišku, yra ir naudos tame: kartais tai vienintelis realus būdas rasti retą filmą - ir tikrai yra skirtumas, ar žmogus kartą ar du per metus atsisiunčia trisdešimt metų senumo filmą, kurio niekur nėra, ar jis siunčiasi tai, kas dabar gaminama ir iš ko dabar turėtų būti generuojami pinigų srautai. bet faktas tas, jog, tarkim, linkomanijoj nerasi daugumos senesnių ar naujų, tačiau retesnių, festivalinių filmų. jų ten tiesiog nėra ir kogero nebebus ;)

o šiaip yra jau senai mubi.com, netflix atitikmuo, veikiantis ir pas mus, kuriame galima pigiai išsinuomoti pagrinde retus, festivalinius filmus. yra tikrų pasaulinių šedevrų, kuriuos kitaip sunku rasti būtų. ir kiek žmonių juo Lietuvoje naudojasi?... taigi

beje: http://www.prior.lt/lt/pagrindinis-meniu/filmai/zero-2.html
mačiau ir maksimoj už dešimt litų. nuperka kas nors, įdeda į voką ir išsiunčia. reikia tik noro..

(dabar jau tikrai unsubscribe, tokios diskusijos kaip sunkiam alkoholikui zapojus - kai sėdi, tai savaitei ;))