Tema: Re: The walking dead !
Autorius: gopas
Data: 2011-10-22 03:04:02
The Walking Dead - veza, tad nutariau pasinaudot rekomendacija.

Bet praziurejus pirmos serijos pirmas 40min. kazkaip nekabina. Visi ginkluoti, visi kariai nerealus,
vienu zodziu, tokio realistiskumo koki turi The Walking Dead nera ne kvapo.O ties 40min. scena su
graudzia muzika ir vaikais besivazinejanciais riedlente isvis kazkoks feilas :)

Dar va viena scena matau...sugalvoja panaudot suni kaip jauka...ir kieno nervai neislaiko? Vaiko gi.

Susinervinau :)