Tema: Re: Source Code (2011). Apie pabaigą
Autorius: bat0nas
Data: 2011-07-18 10:55:29
Va čia šiek tiek išsiskiria mūsų nuomonės. Aš supratau, kad source code yra
ne tikrų tikriausia laiko mašina, o mašina, sukurianti paralelinę realybę.

Pagal mano supratimą: tikroje realybėje Vera nutraukia DonieDarko gyvenimą
ir daugiau tos tikros realybės neberodo. Greičiausiai ten gyvenimas vyksta
toliau be pagrindinio herojaus (nes jo tikrasis kūnas (pusė kūno :)) )
miršta).

Juk pirma, ką pabando DonieDarko padaryti tame traukinyje - paskambinti tam
profesoriui (kuris išrado source vode). Ir profesorius sako, kad jis
paskambino kitos realybės profesoriui. Jeigu būtų laiko mašina - profesorius
būtų prisiminęs, kad jam kažkas prieš kelias valandas skambino.

Tad mano supratimu, source code yra: paralelinės visatos sukūrimo + laiko
mašina (toje paralelinėje visatoje).

--
bat0nas (aka bullka)
http://twitter.com/bat0nas

--
"Icetom"  wrote in message news:j00luf$m24$1@trimpas.omnitel.net...

>Išties smagus filmas.

Man ir labai patiko. Ir žymiai fainesnis nei DeCaprio variantas.

>Laikas, pasibaigia, merga išjungia įrangą, realybėje bičas miršta, toje
>kitoje realybėje - gyvena toliau kito bičo kūne.

Aš supratau taip. Hebra manė, kad "kodas" leidžia grįžti tik į praeitį, bet
kaip parodė praktika :), "kodas" pakeičia ir ateitį.

>2. Panašu, kad 8 min. laikas visada galėjo būti ištęstas iki belekiek.
>TIesiog reikėjo bičui likti gyvam. Visi išėjimai į 8min seansą baigdavosi
>pagrindinio herojaus mirtimi (sprogdavo traukinyje, arba nušaudavo jį).
>Tačiau paskutinį kartą - jis liko gyvas. Reiškia, nepriklausomai, ar jo
>kūną būtų tikroje realybėje nužudę ar ne, jis vis tiek būtų ilgai ir
>laimingai gyvenęs paralelinėje realybėje. Ane?

Jis ir liko gyventi, bet ne paralelinėje realybėje, o tikroje realybėje to
bičo kūne, nes visiškai pakeitė "įvykį". Ar ne taip :)? Atkreipk dėmesį apie
ką šnekėjo negras su karininku kai moteris įėjo norėdama pašnekėti apie
gautą žinutę.

>3. Filmo pabaigoje bičas būdamas kitoje realybėje nusiunčia Mergai (irgi
>toje pačioje kitoje realybėje) emailą ir pasako apie save laboratorijoje.
>Taip gaunasi, kad toje kitoje realybėje yra du pagrindiniai herojai: vienas
>traukinio keleivio kūne, o kitas - laboratorijoje :) Taip gali būti?

Moteris nebūtų gavusi tos žinutės, jei nebūtų įvykę pokyčiai laike dėl jo
padarytų veiksmų.

Aš taip supratau šį filmą (kad "kodas" yra tikrų tikriausia laiko mašina, o
ne tiesiog paskutinių 8 minučių atkūrimas).