Tema: Re: Transformatoriai 3
Autorius: MumZer
Data: 2011-07-03 22:52:23
del 15fps:
garantuotai ziurejai forume.. nes ten technologija tokia, kad vaizdari
rodomi pakaitom su 30 (ar 24??) kadru per sekunde kaita..

nuo pat pirmo karto forume 3D pamaciau kad vaizdas trukineja.. akinius
nusiemus - vaizdas eina zymiai tolygiau.

todel kad ir kiek rodytu 3D stengiuosi eiti tik i 2D filmus. ir pigiau
ir graziau..