Tema: Re: Rekomendacija: filmas "isejusiems" - Insidious - SPOILER ALERT del drag me to hell
Autorius: crow@work
Data: 2011-04-27 08:59:56
Pritariu, man jis irgi geriausiu atveju juoka kele. Nors siaip vietom jau
net nervino.
1. Bandymas gasdint slykstynem, t.y. su tais skrepliais
2. Nu tas apsesto sokis ozelio stilium, tai isvis sunervino, kokiu budu jis
ten limpa prie siaubeko tai nesuprantu, kai scary movie tokia vieta buvo,
tai ji tiko, nes ten komedija-parodija, nu bet cia prie ko???

"Aleksanderis" <aleksandrr@gmail.com> wrote in message
Man tai jis kažkaip labiau juokingas buvo, nei baisus. ;))
O ir gąsdino ten pagrinde šlykščiais dalykais, o ne baisiais.

Jo, nesu siaubiakų mėgėjas ir nieko nesuprantu. ;)