Tema: Re: Big Nothing (2006)
Autorius: Zyza
Data: 2011-04-08 13:56:02
Taip, ir ta maciau, nuo jo irgi pradejau :) Tiesa, po visu triju minetu
ziejau Run Fatboy Run, tai buvo gilus nusivylimas. How to Lose Friends &
Alienate People buvo toks biski meh, bet suejo. Po viso sito biski
pristabdziau su Simon Pegg ir netycia uztikau Zombieland, kas buvo omg omg
omg ze best movie ever :D Shaun of the Dead amerikoniska, bet gal net ir
geresne versija su daaaaug amerikoniskumo... :) Bet jauciu jau cia sitam
grupse karta ar pora dziaugiaus.