Tema: Re: Boardwalk Empire
Autorius: trans
Data: 2011-02-07 12:22:30
Sopranai man nepatiko, negalejau priprast prie banditiskos Tonio mordos.
Boardwalk Empire irgi pradejau ziuret skeptiskai nusiteikes kai pagrindinis
herojus kazkoks sveplas kreivadantis chuvas :) Bet kuo toliau tuo maziau to
skeptizimo belieka, neveltui apdovanotas Auksiniu Gaubliu uz geriausia
serialo aktoriu