Tema: Re: All yo Sci-fi lovers out there :D
Autorius: Lavonas
Data: 2011-02-02 11:13:20
Caprica IMHO kaip tik yra shudas palyginus su BSG.

"Toxis@ze_yval_place" <tox@work.ble> wrote in message
caprica man buvo keistas, bet visai smagus - na, pavadinkim taip, bent jau
sci-fi.
Matant dabartines perspektyvas, kai net sci-fy channel'is nebeturi jokiu
sci-fi serialu, bandzhiau zhiuret kas yra:)...

"Aleksanderis" <aleksandrr@gmail.com> wrote in message
O aš apie Caprica net nebegalvojau po Battlestar'o. Po Battlestar'o galvojau
tik pažiūrėti originalų serialą (1978-ų metų), nes ne toks ištemptas, ir
visa esmė labiau sutelkta turėtų būti. Bet po pirmos serijos, toliau žiūrėti
kažkaip irgi neprisiverčiau - pagal šiuos laikus tai per daug jau kartoninės
dekoracijos ten, o kompai - silpnesni už visokius Nintendo/Dendy.:)

Bet jei Caprica patiko, tai manyčiau ir Battlestar turėtų patikti, nes vis
gi iš tos pačios serijos. :)
Ir vis gi tikriausiai ne šiaip sau Caprica nepasiteisino (lyg jau ir uždarė
tą serialą?)