Tema: Re: RED [2010]
Autorius: bullka
Data: 2011-01-19 09:43:52
Na pažiūrėjau vakar su mergiote. Jai patiko, man patiko. Tokia lengva vakaro
programa su žinomais aktoriais ir pan.
Filmas nei stiprus, nei silpnas. Lengvas toks ir tiek.

Šiaip nepatiko jo pigumas:
- Galėjo filmuoti ne stovinčioje mašinoje (su mėlynu/žaliu ekranu už lango),
o važiuojančioje mieste. Negi tai Holivudui sudėtinga ir brangu?
- Keletas pigių triukų (šovimas į RPG sviedinį, granatos atmušimas ir pan.)
išspaudė tokią paniekos šypsenėlę. Visa kita - na plius minus. Bet kelios
scenos - na nafig tų nesąmonių reikėjo.

Visumoje - rekomenduoju. Yra ir daug blogesnių filmų.