Tema: Re: Supermama.lt
Autorius: Dex
Data: 2010-11-29 10:44:36
tai va būtent. Imho, tokie filmai kaip Gruz200 bent jau man tai
reikalauja ypatingos nuotaikos. O ir tokie filmai man žiūrisi gerai tik
vienam. Tada geriausiai pasiekia savo tikslą.

O jei nori atsipalaidavimo + su artimais ar draugais, nu tai čia visai
ne tas filmas. Ir tokiems atvejams (atsipalaidavimui) yra kuriami
visiškai kito žanro filmai. Pvz. romantinės komedijos. Man, pvz.
romantinę komediją žiūrėti vienam yra kažkokia pieva. Tokiu atveju kaip
tik šalia fėja turi būti ar draugai :)

Dex