Tema: Re: Geras filmas normaliems zmonems (ne troliams ir ne iskrypeliams)
Autorius: niece
Data: 2010-11-28 12:06:56
"baronka" <jop@roges.com> wrote in message
news:ict60m$4db$1@trimpas.omnitel.net...
> kai lietuviai prades normaliai garsinti, tada ziuresim lietuviskai:P man
> profesionalus rusiskas igarsinimas geriau, nei megejiskas lietuviskas:)

As irgi niekad neziuriu lietuviskai, kadangi net ir pro igarsinimas pas mus
zemiau rusisko megejisko lygio.

Kadangi moku anglu - esant galimybei filma ziuriu originalo kalba. Kadangi
kai kuriu filmu DVD greiciau pasirodo rusu kalba - paziuriu rusiskai.
Foreign filmus ziuriu arba su eng subtitrais arba ru igarsinimu. Dideles
problemos nematau. Tik uzjauciau tuos, kurie priversti del elemetaraus kalbu
nemokejimo arba "patriotiskumo" ziureti lietuviskai.