Tema: Re: kokibe forum cinemas Kaunas
Autorius: Nero
Data: 2010-11-20 02:27:40
aha, "ziurejau" pamenu Dubline keleta men atgal UCI kinoteatre Coolock
rajone "Predators". Tai kol rode reklamas pries filma garso kokybe jau
pradejo kelt itarima, bet raminau save kad cia tik reklamos taip ir filmas
bus super ;) aha, kurgi ne, kai prasidejo filmas po 2 su puse minutes
atsistojau ir isejau is sales, nes supratau kad 50 kartu maloniau galiu
paziuret filma namie su namu kinu. Galvoji kas nors grazino $$ uz bilietus,
nes garsas buvo mono + traskantis kaip is radijo tasko??? kai iseidamas
psakiau "personalui" - paziurejo i mane kaip i asila, as savo ruoztu
palinkejau "all the best and have a nice evening" ( na juk turim buti
mandagus ar ne? ;))) ) ir daugiau tam kino teatre nesilankau. Viskas cia
normaliai yra - reikia tik atsirinkt kur einant zinai kad patirsi malonuma
ir kur chebra zino kad geriau isvis nedaryt nesamones negu pasisikt, ir su
laiku tu atsirenki kuriuos kino tetrus geriau isvis pamirst kad tokie
apskritai egzistuoja - ir iskart gyvent yra legviau ir gedos nepatiri pvz
pries drauge jei ne vienas eini ;) Paprasta ;)