Tema: Re: The Jacket (2005)
Autorius: Nero
Data: 2010-11-19 10:58:20
taip, dazniausiai taip ir buna, pvz po keleto men, arba po metu...o paskui
kazkada kai ji prisimeni ir tiesiog pajauti kad nori pmatyti vel... ;)
ir kiekviena karta ziuredamas toki filma surandi jame kazka naujo, ko galbut
nesupratai/nepastebejai anksciau...

ir kad draugui galetum duoti paziureti

p.s. kadangi HDD diskai dabar jau salyginai nebrangus, o kruvomis DVD
apkrauti nesinori, greit jau pirksiu antra 2.5" 500GB diska savo "must have"
kolekcijai ;)

p.p.s. gal aisku skonio reikalas, gal dar kazkas - bet pvz tokie filmai kaip
vienas is paskutiniu - "Inception" - i ta kolekcija neiena - neradau jame
nieko kas butu padares ji isskirtiniu. Mano nuomone netgi stipriai
visuomenes pervertintas filmas. Apart keleto painesniu siuzeto vingiu -
daugiau nieko gero ir grazaus jame nera ir antra karta tikrai neziureciau.