Tema: Re: Skyline !!!
Autorius: Velokoraptus
Data: 2010-11-15 15:43:03
On 11/14/2010 02:21 PM, Nero wrote:
> Buvo taip ilgai laukta, laukta, ir...Pagaliau tai ivyko!!! :)
>
> Nesu supergenialus kino kritikas. Bet "Independence day" ideja pakartota
> buvo palyginus neblogai, siuzeta papildant gigantiskais transformeriais ir
> tais skraidanciais dronais (su ciuptuvais kaip astuonkojo) is matricos.
>
> Filmas sakyciau netgi visai vykes. Isskyrus kad... - na visi tie "kitokie
> sutverimai" ir ju kosminiai laivai kazkaip turbut...na visai "netycia
> nesusifokusavo" kinooperatoriui.. ;)))) ir bandan i juos ziureti - jautiesi
> kaip uzsidejes mociutes is kaimo akinius skaitymui, ir kurie yra dar
> [...]

filmo dar nesu  mates, bet bandysiu speti - apie ateivius atsiradusius
is niekur, darancius baisius bespredelus ir paskui viskas dingsta be
jokio paaiskinimo ? kazkas is serijos kaip cloverfield ? ar kazkas
panasaus kur nesenai pasirodes mazo biudzeto filmas su soniuku ex3
nufilmintu kur keliauja per ateiviais uzgrobtas territorijas ?
Kazkaip HDSLR'ai numuse stipriai profesionaliu kameru kainas, ir didieji
ekranai tapo prienami ir megejams su mazu biudzetu, nors tai tik i gera,
daugiau originaliu scenariju gal atsiras... galu gale ne viskas vien
vfx... vienas is tokiu etaloniniu filmu be vfx man asmeniskai visada
buvo ir bus - STALKER :)