Tema: Re: Late night show / talkshow
Autorius: Kaksht
Data: 2010-10-17 12:06:07
Kazkada kasdien ziuredavau Jon Stewart, bet poto uzkniso :)
Kad Conan grizta tai uber, ten yra geris!
Laiks nuo laiko pasiziuredavau Letterman kol galu gale juo nusivyliau kaip intervieweriu (nors Letterman + Will Smith = kazkas awesome http://www.youtube.com/watch?v=N8NUCgqF6mA ), dar visai patiko kuri laika britu Jonathan Ross (tas toks naglas ir megsta uzstumt gerai). Dar Fergusson kartais geru interviu duoda, bet retokai, jam monologai geriau sekasi IMO. Kimmel short'sai gri una, ten su Guillermo ( http://www.youtube.com/watch?v=P9z89hwcAsY :) )

Dar rekomenduociau Bill Maher, tas tai kietas ir pasikaustes dede :)