Tema: Re: The Making of 'Monsters' niceee!
Autorius: ig
Data: 2010-09-28 16:28:00
Bet tai neblogai... kai anksciau treilerius maciau, galvojau "o dar
vienas 9 rajono/kloverfieldo hibridas", bet net nepagalvojau, kad
sandeliuke keli zmones padare :)

P.S. Tik apie photoshopa biski nukalbeta :) nedaro filmu su fotosopais,
nebent tik kaip labai pagalbini iranki, koki fona ar tekstura nusipiest

P.P.S. imdb rcommendations absoliuciai nereikalingas linkas, su tokiu
veikimu kaip dabar. Paziurejus District 9 jis man siulo Killbill, Salt
ir Expendables ziureti....