Tema: Re: The Hangover
Autorius: Name
Data: 2010-08-20 14:04:45
Normalus filmas. 4 balai is 5. Siaip visai nelinksmas filmas, OST daug
geresnis uz filmo scenariju. Matyt reikia buti "absurdo komediju ir farso"
gerbeju kad tinkamai ivertinti sia komedija. Is visu hebrytes naktiniu zygiu
parode tik kaip pavoge tigra. Butu uzteke vietoje fotoaparato pasiimti
videokamera ir bent Unrated arba Director Cut versijoje parodyti heroju
naktinius zygius, bent trumpa video apzvalga. Panasiai kaip filmo
rezisierius atsukinejo heroju nuotykius filmuose My Best Friend's Girl
(2008) arba Ghosts of Girlfriends Past (2009).
Bent jau man panasus filmas Wedding Crashers (2005) zymiai geresnis nei The
Hangover (2009)