Tema: Re: Tai negi cia visai nera vyru?
Autorius: Dex
Data: 2010-08-16 09:40:08
Pritariu, kad puikus filmas.

Tačiau jo puikumas apsiriboja žaviomis skerdynėmis (ale Rambo IV) -
gilesnės minties ten neverta ieškoti. Tiesiog gera doze aštrių kovų,
tiek plikom rankom, tiek su peiliais, tiek šaunamaisiais ginklais.

Puikiai praleistas laikas. Tačiau 2-kart tokio filmo jau nežiūrėčiau,
nebent labai pasiilgčiau kraujo. :)

Dex