Tema: Re: komedijos
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-09-23 09:55:48
na, mane pramushe gan greitai, tiesa, nepamenu nuo kurios serijos.
Tiesa kad jis butu juokingas, matyt reikia turet 'fair ammount of geekness' :). Pokshtai matyt suskaidyti ten i 2 dalis, kuriu kiekviena turi dar savo porushiu:)
I) varymas ant geeku
II) vice versa

I) yra daugmazh straight forward, o uzhtad II) yra daugiasluoksniai prikolai
a) filmu, geimu, komiksu temom (reikia turet kazhkiek zhiniu apie komiksus, na, bent jau kas yra kas; pagrindiniu geekishkus filmus - lotrai, etc; apie zhaidimus (nedaug).
b) mokslo temom - bene smagiausi bajeriai, tiesa, kad juos suprast, reikia turet shiek tiek zhiniu (minimaliai:).

Man asmenishkai, bent jau tiek kiek buvo, tai yra pats geriausias sitkomas, geresnis net uzh draugus. (how I met you r mother nei ish tolo neprilygsta, jis toks nykokas, zhiurimass, bet nykokas...)