Tema: Re: Amaya
Autorius: Mayhemaz
Data: 2010-09-21 13:05:33
kas cia varo ant teatro?
mano nuomone, koja kisa tai kad lt aktoriai visur vienodi, ta prasme realiam
gyvenime ar vaidyboj. cia nesenai per zinias pastebejau kaip kazkokiam
teatre razborkes vyksta, neatsimenu kur ir del ko, bet nesupratau, kaip jie
ten kalbejo apie savo bedas - toks vaizdas kad repetuoja spektakly.. plius
tai kad kaikuriuos tu matai visur ir pasamonei susidaro nuomone is anksto.
del to tipo "lt aktoriu vaidyba suks" ;]] savam kieme atrodo nieko
nenustebinsi. plius mokykla gal silpna, nznau... nusiteikimas daug ka
reiskia. o ir kokia patirtis to lietuvisko kino, kita vertus...
pvz: xotabiciu jei ziurejai, as tik poto suzinojau kad ten jampolskis
vaidino ir to filmo jis nesugadino. zero2 maciau 2 kartus pirma karta ejau
vedamas bandos jausmo - isejau po 15 min - del keiksmazodziu nelaiku ir ne
vietoj o ir nes nemanau kad realybei taip buna... nu vienzo nepatiko tas ir
viskas. antras ziurejimas buvo sekmingesnis nes stebejau ne keiksmazodzius
(kurie reze ausy totaliai) o siuzeta ir galiu pasakyt kad visai geras filmas
tik tokiu gali rast kiekvienos shalies filmografijoje. o tokie filmai
ziauriai idomus dazniausiai buna ;]

vienzo cia tik mano subjektyvi nuomone amaya paziuresiu tada kaip bus
torentuose is principo ;]]]]]