Tema: Re: the book of eli
Autorius: Tomas
Data: 2010-06-09 13:14:12
nu kaip nerode? kiek pamenu skaite ten kai priglaude tas blogiukas, paskui
kai su ta mergaite pabego, kai ilsejosi nakti, ten skaite ir ji klause, ka
jis skaito ir prase pasakyti ka ten raso. tikrai kiek prisimenu is
atminties, tai buvo ne viena vieta kaip skaite..

nes jei aklas, tai butu perzengta belekokia fantazija :) taip keliauja, taip
viska mato, taip kovoja, taip saudo, mato bet kur ir bet ka. nu man
asmeniskai tokia mintis net nedaeitu, kad aklas.. ir galiausiai kam akiniai,
jei jis aklas ir dar bijo sviesos? buvo normalus kaip visi, ir saugojo akis,
nes per daug sviesos. arba kaip ryte nubudo miegodamas, kai saule pasviete?

siaip nepritrauke manes sitas filmas, labai aiskus toks ir paprastas. tai
istryniau jau paziurejes..