Tema: Ats.: Ir kur ritasi pasaulis?
Autorius: Blynas
Data: 2010-05-25 11:53:28
Pasakysiu sąžiningai :) TV ir lietuviškų naujų filmų nežiūriu jau gal kokie 3-5 metai, tad komentuoti labai negaliu, o ir kai kurios paminėtos pavardės man nieko nesako. Faktas tas, kad aktorių, galinčių vaidinti kine, Lietuvoje yra tiek nedaug, kad, man rodos, geriau imti teatro "nesugadintus" žmones iš išorės (ne iš aktorių), nei imti teatro aktorius. Tiesiog tokia mano nuomonė ir tiek :) Ir nematau nieko blogo, jei imamas koks nors dainininkas. Pvz. ne Lietuvoje - Eminem ir "8 Mile" (http://www.imdb.com/title/tt0298203/).

"-o-o-" <x-o-o-x@gmail.com> parašė naujienų news:htftqp$6tm$1@trimpas.omnitel.net...