Tema: Re: Periodinis REQ: humoro serialai ?
Autorius: Lotuliukas
Data: 2010-04-25 10:27:43
Community, man asmeniskai siuo metu vienas is geriausiu serealu komedijiniu,
tiesa, linkomanijoje nera man atrodo, uzsienio torrentuose yra.
Preview: http://www.youtube.com/watch?v=1ez9xiDsSX4  Siuo metu baiginejasi
pirmas sezonas.
Dar is nauju pradejau ziureti The Middle, labai neblogas. Ypac kuo toliau
tuo labiau kabliuoja:
http://www.tv.com/the-middle/show/68657/summary.html?q=the%20middle&tag=search_results;title;1
Taip pat naujas - Modern Family, bandau ziureti, kai kurios serijos
juokingos, kai kurios so so (vaidina jame Elas Bandis, tiesa vaidmuo jo
kitoks), bet ziuriu, nes visgi uz Office man geriau, kazkaip paskutiniu metu
gal tik man taip atrodo, bet officas suprastejes:
http://www.youtube.com/watch?v=GDeqc8sTLpc&feature=related
Na ir is nauju komedijiniu siemet pasirodziusiu - Cougar town, sitas gal
labiau bobiskas :) Bet su zmona paziurim, visai uzkabino.

Visi sie serealai baigineja pirma sezona, liko ten keletas seriju iki finalo
ir kiek zinau, visi pratesti antram sezonui.