Tema: Re: kokis filmas?
Autorius: baronka
Data: 2010-04-07 12:28:02
bet as dabar per pietus paziurejau kokias 20min, tai man elementarus
multikas pasirode, gan smarkiai iskarpytas siuzetas, frazes ir pan. lygynant
su knyga... gal paskui pasitaisys, bet pradzia tai labai prasta pasirode.
nors naras sake, kad cia geris, bet man tai kaip tik lyginant "tas jacksono
brudas" anot naro daug daug geresnis ir labiau atitinkantis knyga, nei sitas
multikas... na, bet kiekvienas turi savo nuomone:)