Tema: Re: The Hurt Locker
Autorius: Name
Data: 2010-03-25 20:40:45
Vidutiniskas filmas.
Eksperimento delei paziurejau antra karta, tai kantrybes uzteko tik 30min,
kad negaisti laiko persukau beveik ~1.20val i prieki ir paziurejau paskutine
isminavimo misija kur sprogsta ir zusta irakietis, o poto ir pats filmas
baigiasi kazkur po ~5-10 min.
Liko tik mazas noras palyginti "The Hurt Locker (2008)" su kokiu pvz

Gunner Palace (2004)
http://www.imdb.com/title/tt0424129/

jei bus laiko ir noro ziureti filma apie kara.