Tema: Re: Snabzdesiu sala
Autorius: Name
Data: 2010-03-23 12:58:38
Pritariu, filmas "The Hurt Locker (2008)" yra "vidutiniskas filmas",
sakyciau vienkartinio ziurejimo.
Idomios tik kokios ~5-10 min filmo pradzios ir tiek pat min filmo pabaigos.

O del Oskaru imho neverta sukti sau galvos, jei filmo scenarijus lievas arba
paciam filmas nelabai patinka.
Paziurejau kolkas 5 filmus Oskaro laimetojus:
The Hurt Locker (2008)
Crazy Heart (2009)
The Blind Side (2009)
Inglourious Basterds (2009)
Precious: Based on the Novel Push by Sapphire (2009)

Tai tik "The Blind Side (2009)" filmui turiu maziausiai pretenziju, 2 kartus
ziurejau. Kiti 4 filmai yra didesne arba mazesne tragedija o ne filmai.