Tema: Re: robinas hudas?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-03-21 19:48:10
    Siaip gladiatorius man kaip filmas nieko, tai gal ir nieko filmas ir cia bus, nors man kazkaip uzsilikes robinhudas tas vienintelis is shervudo, kur dar sovietiniais laikais rodydavo toki ilgaplauki juoduka ir grodavo balades per ta seriala, na ta prasme man tai geriausias robinhudo pastatymas, del to ta versija net susiradau ir turiu.