Tema: Re: Antichrist (2009)
Autorius: Tomas
Data: 2010-03-04 15:37:21
O kazhin ar ji reik bandyt lygint su Gruz 200, sakai nedatrauke. Gruz 200 scenos musu akims labiau iprastos, ta visa sovietchina kiek vyresniam zhiurovui pazhistama ne tik ish filmu, tai ta, tai ana jis yra mates ar patyres, i ta filma lengviau isijaust. Bet mano akimis Gruz 200 palyginus yra lekshtesnis, kiek tiesmukas, o Lars'as von Trier'as sau leidzia daugiau, stilius jo kietesnis, neapvelia koncepcijos visokiom lyrikom. Shiaip Balabanova megstu, Gruz 200 irgi patiko, bet shiu dvieju filmu... nzn, man jie kazhkaip nelygintini.