Tema: Re: torrents.ru uzdarytas :(
Autorius: PxYra
Data: 2010-02-19 20:36:41
nusisneki kaip visada, jei nera alternatvu DSL'ui (nebent tik ervdes, omnio
connectas, bites kazkas ar dar kokia nesamone blogesne uz DSL) o didziausia
nesamone t.y. tas kad pvz useris su 10mbps up/down 20min sius filma ir per
tas 20min spes beveik tiek pat pauploadint jo ir ratio liks nepakites beveik
o su DSL up (512kbps) paskaiciuok kiek laiko reikia ta pati filma uploadint
ir per kiek parsiuncia, skirtumas zymus ir NE MANO KALTE kad DSL tokia
technologija, as siuo atveju nieko pakeist negaliu nes nera alternatyvu,
erelis blet atsirado sedi laimingas su geru uploadu ir patenkinta morda dar
kitus pyzdavoja "eik i maxima pirkt" tau bl reikia tu ir eik neaiskines kaip
gyvent