Tema: Re: Oij laukiam laukiam..
Autorius: pracyvnas
Data: 2010-02-04 15:27:20
Kaltas!  Siaip maciau kolkas tik s6e00, labai graziai susideliojo viskas is
praeitu sezonu, bo buvau jau pasimetes :) Tiesa liko neaiskumas vienas, arba
as praglusinejau - is kur atsirado tas ratas po zeme, kuris perkelia sala?
Ir dar del tos statulos papludimy, kadangi as istoriskai mazai apsisvietes -
cia kazkokio dievo statula, ar tiesiog istorines reiksmes neturintis serialo
kureju ismislas?