Tema: Re: Problema su garsu
Autorius: Viktorija
Data: 2010-02-01 21:46:46
taip ir masciau. tiksliau buvo taip - pirmoj eilej pamasciau kad failas
sugadintas, ir persisiunciau is naujo, plius atsisiunciau kitu, tokiu
pat formatu. visur tas pats. pasikeiciau playerius. pasikeiciau kodekus
(su mpc susidejau cccp kodeku packa) atsinaujinau divx, patikrinau
sistema, galvojau gal neuztenka ramu ar neveza kompas (vis tik failai po
kelis gigus), bet procesas rode ten iki 97% apkrovima maximum, tai
pamaniau  kad pagal visus turimus parametrus (procas, laisva atmintis,
ramai, etc) turetu nepersikraut ir traukti normaliai...
neparisu kame reikalas nors uzmusk. guglinau, radau forumuose tu
matrosska failu aprasymus ir instrukcijas kaip reikia ziureti (kiti net
spec mkv playerius siunciasi) bet vistiek buvo tas pats. galiausiai
vienam forume radau tokia pat problema, kazkas skundesi del garso ir
vaizdo nesinchroniskumo, bet nebuvo pasiulyta nieko kaip galima tai
taisyti ar priezasties del ko taip gali buti. paliktas atviras klausimas.

zodziu jei ka sugalvosi kodel taip gali buti ir kaip taisyti, busiu very
grateful. kol kas mkv konvertinu i avi kai labai labai reikia, bet siaip
mkv neimu (nuodas) :(