Tema: Re: Arteja savaitgalis - Ka ziuresim?
Autorius: Saulius74901
Data: 2010-01-21 14:04:14
Visai ne pieva, paskutini kart kai buvom psichologijos paskaitoj filmavom
suvaidintas scenas. Paskui kartu ziurejom ir lektorius sutabdes
komentavokuno kalba. Be to pries man sakant atsakyma i jo klausimas jis ji
jau zinodavo ir galedavo uz mane atsakyt. Aisku ne tokiam lygyje kaip sitam
filma, bet visgi realiai viskas veikia.