Tema: Re: Olseno gauja ?
Autorius: AS
Data: 2010-01-06 19:13:54
"Donce" <sppamui@mail.com> wrote in message
news:hi19qo$ds3$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
>
> Gal kas netycia zino kur galima gauti siu filmu - serialu rinkini su
> angliskais subtitrais, dar geriau su lietuvisku vertimu (kas tikriausiai
> yra neimanoma)... Atsimenu kazkada rode per LNK, kai dar buvau mazas.. ir
> labai patiko.. noretusi pasiziuret kitom akim.. Jei kas nezino apie ka as
> cia, tai cia Danu kurtas filmas ar tai serialas, nes buvo ne viena dalis
> pavadinimu "Olseno gauja" orig. "Olsen Banden" ar pan. :) Jei kas zino,
> kur galima butu rasti su subtitrais, tai aciu..

Speju, kad sunki situacija, net ir su subtitrais. Nebent jei originalas
tiktu, galeciau kazkaip bandyti.
Siaip apie sita filma galiu pasakyti, kad savo laiku lietuviai gerai
padirbejo prie sito filmo ir ji padare labai smagiu. Taip jau susikloste,
kad teko pramokti daniskai. Ta proga sumaniau paziureti Olsena dar karta.
Bajeriai neblogi, pamacius is arciau tautos gyvenima, kai kas kiek kitoj
sviesoj matosi, bet originalus igarsinimas man asmeniskai.... pavadinkim,
visa vaizda sugadina. Visu seriju neistengiau perziureti.