Tema: Re: Ka (i ka) ziuresim si savaitgali?
Autorius: Saulius74901
Data: 2009-12-23 14:40:11
Taigi va ar dar pasirinkimo nezinioj, pries sventes pagriebiau nemazai
Ballantines ir Jameson ir Olmegos uz sventine kaina. Taigi atejus sventems
teks pakausi pakrapstyt ka gursnoti. Anyway degtines irgi turiu, bet ji
nepateks i pasirinkimu lauka sikart. Man kazkaip viskis geriau gursnojant is
leto po truputi. Jei jau kokiam baliuj, tada degtinele renkuos.