Tema: Re: O ka ziuresim si savaitgali?
Autorius: e-Kerepla
Data: 2009-12-19 20:43:23
Ne tingiu, o atsakydamas _joe_doe_ prisilaikau tokio formato, kokiu jis ir parašė. Jis parašė linkais, aš atsakiau linkais. Ne Šaknim atsakinėjau, ne Kauliniam Tėtukui, ne Tamstai, o _joe_doe_. Taigi nematau reikalo, kodėl visas būrys visuomet viskuo nepatenkintų trolių turi kišti savo trigrašį ir mane mokinti. Ar Jūs ir gatvėje prieinate prie nepažystamų žmonių ir reguliuojate kaip jie turi kalbėti, nes Jums neva kirčiavimas ar akcentas nepatinka?
O vat iš Jūsų tingėjimo spaudalioti linkus ir viso to pompastiško pareiškimo panašu, jog arogancija ir kvailas principingumas (ar neišsivadėjęs jaunatviškas ožiukas) lipa per kraštus. ;]

Ir šiaip, kai pagalvoju, kadaise rašytų darbų vadovai ir recenzentai taip 'neprisipisinėdavo' prie darbų, kaip newsu gyventojai ir kiti troliai 'prisipisinėja' prie post'ų turinio.  ;]]
Manding neturit ką veikti mielieji.