Tema: Re: avatar - zyzos dzhiaugsmas:)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-12-09 09:21:35
nius Zyzos atveju (pabusiu advokatas jums leidus:) - jis sakesi nemegstas naujovishku cgi efektu, ypach tuo atveju, kai ju yra perkrauta vien pachiu efektu delei - taip vadinami efektu filmai. Avtaras gali but panashus filmas - nors kameronas dievagojasi, kad jis bus visishkas "wow, omg wtf.. wow" (chia toks mokslinis terminas) - ash, smegenu kerteleje ji kazhkodel buvau sumaishes su Rendezvous with Rama, kuris kaip supratau ish belekokio projekto tyliai pavirto tv filmu ir numire - o pastarasis yra clarko kurybos, kas na, bent jau a priori reishkia, kazhka intelektualesnio ir su mintim. aigi visa laik tikejausi, kad avataras bus toks bent jau porimtis, na bent tempiantis iki district9, kuri gali zhiuret kaip zhiurala, o gali rast ir labai, labai stipriu paraleliu. Taigiva mano postas buvo su mintim,  kad gal bent shitas filmaspakeis zyzos nuomone apie efektu perkrautus filmus, o me tai, kad zyza yra kokis nors psiaudo-snobas:)