Tema: Re: Su cinkeliu
Autorius: marukas
Data: 2009-01-23 10:30:03
Nu va, prasneko hebra apie Rock'n'rolla ir prisiminiau viena geriausiu man
filmu:

Snatch http://www.imdb.com/title/tt0208092/

Beje, dar turiu pora komediju, kurios uzkabino nerealiai:
Men in Black http://www.imdb.com/title/tt0119654/
Dogma http://www.imdb.com/title/tt0120655/

Tik vat tenka pripazinti liudna fakta, kad is tokiu komediju matyt yra
isaugama. Veliau beziurint, ne taip juokinga jau budavo.... :-((