Tema: Re: langai individualiam namui
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2011-11-20 22:07:24
Viskas ok su Sumeda
ir Vinkeliu ir Heizman ir kitais
Svarbiau nenusigrybauti  kad nesigautu taip
http://vvnamas.wordpress.com/2011/03/14/langai-be-remu/

Esme kokiems tikslams perki kokius langus (atmetus etiketes ir ziurint i
charakteristikas kuriu reikia) ir kiek uz tai moki (tada ziurek jau i
etiketes)
Pvz !namams Veka Alphaline esantis termomodulis uz 10 (?) lt metras yra ne
ka geriau nei daktaro Lenvingtono keliu juosteles is TopShop, tai nera
blogai bet ...
paskui "pasyvaus namo" supasyvintais langais pasidaro termo nuotrauka ir
mato - kad sviecia stiklo paketu krastai arba dar graziau - nesandarus
langai nes varstomu daliu gabaritai buvo kritiniai

Va kaip keiciasi temperaturu izotermos esant skirtingiems lango U
http://langucentras.eu/crm/upload/file//331_222222222.pdf

reziume kai zinai ka perki ir kaip turi gautis nebus problemu nei su vienu
gamintoju

--
Art?ras Brazas
mob. +370 655 40000