Tema: Re: langai individualiam namui
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-11-23 08:29:29
> Cia religinis klausimas. As sau nesideciau mediniu, nes ekologijos ir
> techniniu pranasumu ten nera :) Bet cia nuomone.

Kokia dar ten gali buti ekologija? Jeigu interjeras laminatas (grindys,
durys, baldai...) tai kvaila butu rinktis medinius langus. Jeigu baldai
numatyti masyvo tai jie juokingai plastikiniame interjere. Bet cia nuomone.

Istaciau klijuoto medzio pusinius langus. Dabar svarstau kokias duris
deti. Laminuotos-farneruotos jau netinka. Logiska butu pusies masyvas.
Ir kainuoja jis vidutiniskai. Bet ne tiek pigiai, kad neziureti i
azuoliniu duru puse. Mano skonio, azuolines durys su stiklais, kainuoja
po 1,200 litu.
Baldai, savaime aisku, tures buti tik masyvas...
Tik va del gindu teks pretenduoti siuo poziuriu i juokingus, nes esu
kategoriskas pries medi ir plyteles.